tiistai 11. tammikuuta 2011

Herääminen todellisuuteen

 
Mä tässä mietin itsekseni lukiessani blogeja ja ihmisten päätöksiä päästä tavoite painoonsa niin mä tein nyt itselleni lupauksen. Mä alan syömään normaalisti ja säännöllisesti, ei mässyä ja pitäisi yrittää jonkin verran liikkuakkin. Mä haluan myös päästä siihen tavoite painooni jonain päivänä ja haluan myös joskus parantua tästä helvetinmoisesta syömishäiriöstä, joka vaivaa päivittäistä elämää. Kaikkein tärkein ois just, että saisin syötyä säännöllisesti, jolloin ainakin toivottavasti välttyisin suurimmaksi osaksi kauhealta ahmimiselta. Haluun joskus vielä vähintään siihen 80 kiloon päästä. Se tuntuu itselleni vielä kauhean isolta summalta, mutta siitä mistä lähden se on pieni summa. Haluan oikeasti pois nää kilot ja haluan elää terveellisesti sekä normaalisti. Haluan jossain vaiheessa elämääni katsoa peiliin ja oikeasti sanoa näyttäväni hyvältä, normaalilta. Haluaisin vain edes pienen hetken olla tyytyväinen itseeni.

1 kommentti:

  1. Hieno päätös!

    Nykyään mulla ainakin ahmimista paljon vähemmän,kun yritän syödä sen 4-5 kertaa päivässä ja sillonki ihan normi verran.:) Ja liikunnan voi aina alottaa vaan vaikka hyötyliikunnasta(vaikka kävellä portaat hissin sijaan ja kävellä eri paikkoihin) ja sit tehdä jotain kävelylenkkejä. Mulla ainakin parantaa mielialaakin.

    Voimia ja onnea tähän päätökseen!:)

    VastaaPoista